piątek, 30 sierpnia 2013

The Versatile Blogger + Sprawa do Was :)

Dostałam dwie nominacje do tej nagrody (tak ja też nie wiem za co, pewnie inne linki były już zajęte) od Jayla i Rina L. Dziękuję :)

Zasady:

- podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów

Czternaście faktów o mnie i 30 blogów? Chyba mnie zabiją za ten spam... 15 blogów i 15 na drugim blogu (tam też dostałam: "Pytam się za co? Ale okej.).

1. Nie wiem czy czegoś nie powtórzę z wcześniejszej nominacji.
2. Piszę to, dlatego że kiedyś obiecałam zrobić Versatile porządnie.
3. Aktualnie zaśmiecam sieć trzema opowiadaniami :).
4. Gdybym spotkała, kiedyś kogoś z TW na ulicy, przeszłabym obok i nawet się nie odwróciła. Potem bym w domu żałowała xD.
5. Nie wyobrażam sobie być OLLG lub dziewczyną z Heart Vacancy - zwiałabym ze sceny ze strachu. :D
6. Moja najczęstsza reakcja po przeczytaniu jakiegoś rozdziału to "WTF?".  :D
7. Nie umiem żyć bez sarkazmu ^^.
8. Mam dziwne poczucie humoru, podobno. :)
9. Śmiech jest moją odpowiedzią na praktycznie każdą sytuację.
10.  Jestem obiektywna w stosunku do siebie. Obiektywnie stwierdzam, że jestem do niczego. :)
11. Jestem nocnym markiem.
12. Liczę czas w piosenkach :)
13. Długo nie miałam sensu życia.
14. Uważam, że niektóre blogi są napisane lepiej niż światowe bestsellery. :D

Nominuję, ale nie wszystkich informuję, bo wiem, że niektórych to strasznie wnerwia (grzecznie mówiąc) ^^. Poinformuję pod nowymi rozdziałami :)
Te powyżej + wszystkie blogi, które czytam :) 
  

Sprawa do Was :) 

Chciałam Was poinformować (zaprosić?) na moje pozostałe blogi:

2) A good day to tell end... - to opowiadanie jest całkiem nowe. Nie wiem... Mnie się wydaje, że jest trochę inne, gdyż historia zaczyna się z końcem The Wanted. Zajrzyjcie, proszę. :) Nie każe Wam czytać, ale byłoby miło, gdybyście się rozejrzeli. :)

To... Do napisania :)  

4 komentarze:

  1. mamooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę do egzorcysty...

    Spamuję... Będę smażyć się w piekle, ale... Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award! Aaaaaaaaaaaa! :D Gratuluję! :* Więcej info pod rozdziałem http://thewantedstoryyy.blogspot.com/2013/08/rozdzia91.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Versalite rozprzestrzenia się szybciej niż grypa xd
    lol nie nic...dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń